Friday 24 November 2017

Forex4you Mt4 Iphone


MetaTrader 4 for iPhone og iPad. Trading på Forex markedet med iOS tablet PC eller smartphone. MetaTrader 4 verdens mest populære plattform for handel i Forex markedet for Apple-enheter Med applikasjonen MetaTrader 4 iOS kan du administrere din konto og handle i forex markedet. Finansielle instrumenter sitater i sanntid. Et komplett sett med handelsordrer, inkludert ventende ordrer. Behandle direkte fra diagrammet. Oppfordrer alle ordreutførelsestyper. Full handelshistorikk. Teknisk analyse. Interaktivt sitatgrafikk med skalerings - og rullingsfunksjoner i sanntid.30 tekniske indikatorer, inkludert de mest populære, for eksempel gjennomsnittlig True Range, Bollinger Bands, Commodity Channel Index, Konvolutter, Force Index, MACD, Momentum, Money Flow Index, Moving Gjennomsnitt, Moving Average av Oscillator, Relative Strength Index , Standardavvik, stokastisk oscillator og Williams Prosent Range.7 tidsrammer M1, M5, M15, M30, H1, H4 og D1.3 typer kortstenger, lysestaker og linjer. Brukervennlig inter face. Trade nivåer og volumer på sitat charts. Offline modus finansielle instrumenter sitater, diagrammer, nåværende handelsstillinger og full trading history. Minimum strøm av trafikk. Du velger moderne og høyteknologiske amerikanske teknologier Mobil terminal for iPhone eller iPad vil tillate du å gjøre avtaler og alltid administrere pengene dine easy. Metatrader iPhone iPad. Forex iOS MetaTrader 4 iOS Apple-MetaTrader 4 Android. . ,. . . . . .30,, Gjennomsnittlig True Range, Bollinger Bands, Commodity Channel Index, Konvolutter, Force Index, MACD, Momentum, Money Flow Index, Moving Gjennomsnitt, Moving Average av Oscillator, Relative Strength Index, Standard Avvik, Stokastisk Oscillator og Williams Prosent Range. 7 tidsramme M1, M5, M15, M30, Hl, H4 D1.3,. ,. . . .-,,. . push-. MetaTrader 4 iPhone iPad. Forex4You MT4 Broker Nanolot 0 01 i centpletely scam broker Jeg husker deres løgn da jeg spurte dem om deres plassering. De svarte meg at deres hovedkontor ligger i London, Storbritannia. Det var så morsomt, fordi jeg kan se deres viktigste kontor gjennom mine windows. So, mitt neste spørsmål handlet om regulering av FSA Så det var ikke noe svar fra dem. Og fyr, ikke forvent at du får kommisjon fra dem jeg testet deres partnerskapsprogram og du vet hva som skjedde De sparket meg ut av det da jeg tiltrak 2000 kunder, ha det moro med dem. Ifølge deres nettsted er de BVI-registrerte betydninger, ingen regulering eller forex-lisens i det hele tatt. Det er noen som bruker denne megleren bortsett fra meg, jeg kom med det nylig på grunn av at jeg kan teste strategier i cent og med microlots nanolot i dollar som 0 01lot i prosent De har også kontor i India i Mumbai min, hvor jeg er fra. Jeg har ikke gjort en tilbaketrekning ennå som det har vært mindre enn en måned siden ia m bruker dem, alt ser ut til å være ganske godt som kjøring, scalping og tradere rom på nettstedet. Vennligst kommentere hvis du bruker denne megleren og dine experiences. nobody har noen annen opplevelse med forex4you. Er de virkelig en svindel broker. timbecks777 Fullstendig svindel megler Jeg husker deres løgn da jeg spurte dem om deres plassering De svarte meg at deres hovedkontor ligger i London, Storbritannia. Det var så morsomt, fordi jeg kan se sitt hovedkontor gjennom mine vinduer. Så mitt neste spørsmål handlet om regulering av FSA Så det var ikke noe svar fra dem. Og fyr, ikke forvent at du får kommisjon fra dem jeg testet deres partnerskapsprogram og du vet hva som skjedde. De sparket meg ut av det da jeg tiltok 2000 kunder. Man, ha det gøy med dem. Vi har aldri sparket ut en eneste partner - så det er løgn. I tillegg har vi ikke noen partnere med navnet ditt som tok 2000 kunder - så det var en annen løgn. Vårt hovedkontor pleide å være på British Virgin Islands, men vi er m Oving til Kypros nå og få et CySEC-lisens Vi vil informere alle klientene gjennom nettstedet når vi har fått lisensen. Du kan google for Forexyou for å sikre at vi ikke er en svindelmegler og aldri pleide å være en.

No comments:

Post a Comment