Sunday 1 October 2017

Forex Robot Mesterskapet 2011


Vinnerne av det automatiserte handelsmesterskapet 2011. Det automatiserte handelsmesterskapet 2011 er over, og vinnerne har blitt annonsert. Forfatterne til de tre beste ekspertrådgiverne i 2011 har delt premiepengene og mottatt gaver, samt vinneren av MIG Bank s spesielle premie har blitt definert De beste utviklerne av ekspertrådgivere har delt inntrykk av Championship. Førsteplassen for Automated Trading Championship 2011 gikk til Igor Korepin fra Russland. Hans handelsrobot gjorde bare elleve handler og avsluttet konkurransen med en balanse av 113 115 Igor vant prisen for førsteplassen i det automatiserte handelsmesterskapet 2011 og 40 000 fra MIG Bank. 2011-mesterskapet er en minneverdig begivenhet for deltakere og tilskuere, og selvfølgelig for meg også Dette er ikke første gang jeg deltar i konkurransen, og jeg kom til den konklusjonen at for et anstendig resultat trenger du ikke å ha en kompleks strategi. Bevis for dette er min ekspertrådgiver. Forhåpentligvis, neste Championship vil ønske velkommen enda flere EA-utviklere, inkludert de som ikke våget å prøve eller ikke tro på lykken. Alt er mulig her. Jeg håper også å se flere interessante multinasjonale strategier med stort potensial, som for eksempel IAS Hans EA var litt uheldig, og markedets trendende karakter ville ikke gi ham bedre resultater. Jeg vil spesielt takke MetaQuotes Software Corp for organisering av Championship, som ble holdt på høyt nivå, som vanlig, og for deres terminal og det kraftige programmeringsspråket MQL5 Jeg vil også takke sponsorene til mesterskapet og alle som støttet meg i denne konkurransen. Det var veldig interessant å lese kommentarene dine og følg støtten fra både venner og ukjente personer. Jeg ønsker deg lykke til, suksess og gunstig trend i det nye året. Vinner av andre premie er en deltaker fra Tyskland Tim Fass Vi gratulerer ham med sin utmerkede debut Tim mottok prisen for den andre plassen e i Automated Trading Championship 2011 og 25 000 fra GO Markets. First av alt, jeg vil takke MetaQuotes teamet, som organisert Automated Trading Championship 2011, og selvfølgelig alle sponsorer, som gjorde det mulig Siden jeg er ny I verden av automatisert Forex trading, ville jeg aldri forventes å nå andreplassen i dette Championship. Selv om jeg må innrømme at jeg er stolt av stabiliteten til programmet mitt, var flaks aldri en ubetydelig faktor, og jeg var nervøs til veldig siste øyeblikk om hvordan min robot ville handle Dette andre stedet åpnet meg en dør jeg hadde ikke forventet Nå venter jeg hva år 2012 vil bringe til meg og hvordan hele verden vil forandre Jeg vil gjerne takke alt for den store resonansen jeg fikk min ekspertrådgiver, og jeg er takknemlig for interessen for sin kommersielle versjon. Jeg gleder meg til å konkurrere i Automated Trading Championship 2012 fordi jeg fortsatt er full av ideer om hvordan jeg kan forbedre programmet mitt og fortsette å prøve helt annerledes stra tegies. The tredje premien gikk til EA-utvikleren fra China Ge Senlin Hans ekspertråd var heldig å vinne tredje premien i en dramatisk kamp på konkurransens siste dager. Ge Senlin mottok prisen for tredjeplassen i Automated Trading Championship 2011 og 15 000 fra Vantage FX. Automated Trading Championship 2011 er over Jeg var veldig heldig å vinne tredje premien Først og fremst vil jeg takke arrangørene og sponsorene av Automated Trading Championship 2011, fordi de gir en flott konkurransemulighet for alle entusiaster med automatisk handel, gratulerer jeg også første og andre premievinne - Igor Korepin og Tim Fass. I hele mesterskapet betalte jeg mye oppmerksomhet til de vellykkede deltakerne, egenskapene til deres EAer og handelsstrategier de brukte. Selvfølgelig, jeg også så på hvordan min EA kjørte I dette Championship har jeg lært mye fra gode deltakere med gode strategier. Og denne erfaringen er svært verdifull for hver bil Jeg tror jeg klarte å bli den tredje vinneren, ikke bare fordi jeg hadde programmeringsevner og en god handelsstrategi, men også fordi markedet var gunstig for meg, siden markedsutviklingen er uforutsigbar. Fra min del leser jeg omhyggelig mesterskapets regler , forenklet min ekspertrådgiver, prøvde å unngå algoritmiske feil og økte risikoen i et riktig område for å vinne mer fortjeneste. Endelig er jeg takknemlig for MetaQuotes Software Corp for denne utmerkede hendelsen. Jeg håper flere og flere meglere vil støtte MetaTrader 5 handelsplattformen fordi det er et veldig kraftig system for testing og bruk av multilaterale handelsstrategier. Takk for din støtte. Jeg ønsker alle deltakerne lykke til i det nye året. Se deg igjen i Automated Trading Championship 2012. MIG Banks spesialpris gikk til Aliaksandr Arashkevich fra Hviterussland Hans ekspertrådgiver ble valgt som den mest lønnsomme og pålitelige Alexander vil motta en 3-dagers VIP-tur til en av Formel 1-løpene i 2012-sesongen n fra vår store sponsor. Det femte automatiserte handelsmesterskapet 2011 er over Gratulerer og takknemlighet til arrangørene av mesterskapet, MetaQuotes Software Corp og dets sponsorer - GO Markets, Vantage FX, og spesiell takk og takknemlighet til Major Sponsor - MIG Bank. Konkratulasjoner til Igor Korepin Xupypr, Tim Fass Tim og Ge Senlin yyy999 på deres fortjente vinn - og pengepremier. Jeg er veldig glad for at min handelsrobot har vunnet en ekstra premie som den mest lønnsomme og pålitelige ekspertrådgiveren og mottatt en spesiell pris fra MIG Bank Jeg deltok i fjerde gang, men dette var første gang jeg oppnådde et slikt utmerket resultat Synd at jeg ikke kunne komme inn i topp ti Det økte antallet av Championship-deltakerne etter siste års debut av MQL5 viser at plattformen utvikler seg vellykket, tiltrekke mer oppmerksomhet fra handelsmenn rundt om i verden. Jeg har ingen tvil om at neste Championship, takket være MetaQuotes Software Corp og sponsorer, vil bli hel d på samme høye nivå. Når igjen vil vi gjerne takke våre sponsorer - MIG Bank GO Markets Vantage FX og Forex-TSD - for deres hjelp i organisering av det automatiserte handelsmesterskapet 2011. Intervju med Alexander Arashkevich AAA777. Championship fervor har endelig og vi kan ta pusten og begynne å revurdere resultatet igjen. Og vi har en annen vinner Alexander Arashkevich AAA777 fra Hviterussland, som har vunnet en spesiell premie fra hovedsponsoren til Automated Trading Championship 2011 - en 3 dagers tur til en av formlene Ett løp i sesongen 2012 Vi kunne ikke gå glipp av muligheten til å snakke med ham. Hva med neste? Det er spørsmålet alle spør hver gang etter at enda et mesterskap er over. Vi er glade for å kunngjøre at Automated Trading Championship sikkert vil finne sted i år. Registrering av deltakerne starter fra 4. juni, mens mesterskapet starter 1. oktober. Automated Trading Championship 2012.MetaQuotes Software Corp. Alpari UK Limited United World Capital LTD. RoboForex LP - Automated Trading Championship 2012 - Automated Trading Championship 2012 - 80 000. Javascript Javascript,. 1 28 2012 MetaQuotes Språk 5 MQL5,,, -. ,. Last ned MetaTrader 5 og heve din handel til et nytt level. forex robotmesterskap 2011 Beste forex robotmesterskap 2011 Forex Trading Us Forex Trading kriminelle forex robotmesterskap 2011.forex robotmesterskap 2011 Beste forex robotmesterskap 2011 Forex Trading Us Forex Trading kriminelle Forex Robot Championship 2011. Forex Robot Championship 2011 Beste Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Us Forex Trading Kriminelle Forex Robot Championship 2011.forex Robot Championship 2011 Beste Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Us Forex Trading Kriminelle Forex Robot Championship 2011.forex Robot Championship 2011 Best Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Us. forex Robot Championship 2011 Beste Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Us Forex Trading Kriminelle Forex Robot Championship 2011.forex Robot Championship 2011 Beste Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Us Forex Trading Kriminelle Forex Robot Championship 2011 Forex Robot Championship 2 011 Beste Forex Robot Championship 2011 Forex Trading Vi Forex Trading kriminelle Forex Robot Championship 2011.Artical Forex Robot Championship 2011.Forex Monster Trader er en fascinerende MT4 mekanisk enhet som automatisk handler de generelle markedene. Det klarte å rake i et tonn på 500K opp fortjeneste i ni år på det tidspunktet det ble bekreftet denne uken, som er søt ytelse. Men det var ikke så mange handler i løpet av hvilken periode, kun 690 handler, som kunne vise USA at automatikken fungerer som svært selektiv denne uken sin handler og går inn Utelukkende de mest nøyaktige og pålitelige signalene Forex Monster-programvare leverer handelsfolk en tvilling sjekket ut handelskurs som kan gi et enormt fortjeneste. Nåværende forex Monster-metoden tjener som den nyeste innen forex trading markedet og jobber denne uka autopilot. Det er vokst opp av Nick Simmons, en følte forex trading ekspert Forex Monster trading verktøy forsyner en hel handelsløsning Ved punktet en megler er valgt, gir den nåværende plattformen inn i grunnen til at en ekstremt jevn forandringshandelsprosess pluss gir umiddelbar tilgang til handel for å bytte handel. Bransjens detektere likviditet, danner opp fra prising, samt tilgjengelig innflytelse er bare noen av de generelle variasjonene der s trenger ikke å holde om selv th.

No comments:

Post a Comment