Friday 13 October 2017

Forex Trading For Nybegynnere 2015 Sykling


Jeg virkelig handel. Lar Williams jeg virkelig TradeMODITY TRADING ER RISKI DU MÅ VÆRE Å VITE RISIKOENE LES VÅR DISCLAIMER. Hvis du vil lære å handle, forbedre din handel, eller følg meg på markedene, er du på rett sted. Velkommen til min nettside Jeg er Larry Williams, og jeg virkelig handle i motsetning til de fleste lærere. Mange mennesker sliter med å være vellykkede aksjer, futures og handelsvarehandlere, jeg er her for å dele med deg mine 50 års erfaring. Målet mitt er å hjelpe deg med å overvinne problemene mellom deg og suksess. Jeg tror ikke du vil finne noen andre lærere med mer reell handelsopplevelse. Etter å ha vært en handelsvare og lagerhandler i mer enn 50 år har jeg utviklet mine personlige tilnærminger til markedene jeg bruker mine egne verktøy. Jeg har vært en lærer for omtrent så lenge jeg har vært en handelsmann Min grad er i journalistikk fra University of Oregon. Fordi jeg virkelig handler, til tider hundrevis av futureskontrakter i en uke, forstår jeg hva du går gjennom. Du vil Lær hvordan handel eller kanskje du vil lære å forbedre din handel. Jeg har vært der selv jeg kan forholde seg til deg som en kort sikt trader, en langsiktig handler, en dag handelsmann, en Forex handelsmann, en swing trader, etc - Jeg ve handlet dem alle. Hvis du er som jeg pleide å være eller hvis du er ny til futures trading, vet jeg hva du vil. Du vil ha handelsindikatorer og handelssystemer som har blitt testet. Jeg bruker handelsindikatorer og handelsmetoder som er enkle å følge for aksjer, futures og Forex. Hvis du ønsker å lære hvordan du handler futures og råvarer, trenger du et nytt futures trading kurs for å fortsette din handelsutdanning, eller trenger et aksjekurs kurs, så min handelsskole - Larry Williams University er for du i mine online futures og råvarer kurs og hjemme studie lager investering kurs, jeg lærer deg nøyaktig hvordan jeg handler futures varer og investere i aksjer. du er velkommen til å bla rundt og se hva som er her sparker dekkene, slam dørene, har noen morsomt. Jeg håper du kan tjene penger f rom mine gode og dårlige erfaringer, så vel som mine 50 års forskning Ikke sikker på at jeg har sett alt jeg lærer fortsatt en ny ting eller to Fremfor alt vet jeg at dette er risikabelt De fleste av de såkalte varme skuddene i dag var ikke engang født da jeg begynte, er jeg fortsatt her, men handler fortsatt markedene. Hvis du er ny i verden av handel. Først, la meg ønske deg velkommen til futures trading og tips min hat til deg venturing hvor de fleste er redd for å gå. Verden av handel futures er en merkelig en med mange myter om øyeblikkelig formue og tap Det er mye å lære. Futures og varer er ikke som aksjer Vi har ikke aksjer, vi har futureskontrakter Vi kan kontrollere 100.000 av en vare for så lite som 3000, uten rentegodtgjørelser på de 97.000 ved hjelp av innflytelse Men med innflytelse kommer det ekstra risiko At kniven kutter begge veier Provisjonene er lave og råvarene er virkelige De går opp og ned fordi folk må ha hvete, mais, gull, råolje osv. Det er ikke noe Aktemarked Enron Games spilt her. Google mitt navn Du vil finne mange mennesker som ønsker å lære deg handel futures og varer som meg eller hevder at de handler som meg Massevis av mennesker med mange krav. En rask gjennomgang av nettet vil utsette deg for mange tilbud om øyeblikkelig rikdom og enkle penger Jeg vil være den første til å fortelle deg det er bare ikke den måten Don t falle for sprøytenom Som ethvert annet yrke eller virksomhet tar det kunnskap og ferdigheter til å gjøre det bra Jeg kan lære deg hvordan å handle Jeg kan lære deg handelskompetanse og teknikker du trenger Jeg gir deg ikke bare handlingsverktøyet, jeg gir deg handelsverktøyene også, som studentene mine vil fortelle deg. Jeg tror det er tre trinn for en person som er ny til futures og commodities trading.1 Lær det grunnleggende om hvordan du handler, Kan du fortelle om et futures-marked er klart for et stort trekk? Mitt kurs svarer på dette, og viser deg min tilnærming til posisjon. Ingen dagshandelen her, du kan ha en jobb, og gjør fortsatt dette utgifteret kanskje 30 minutter dag Dette er hva de fleste skal gjøre.2 Swing trading No day t rading ennå Se for å komme inn og ut av en handel i 3 til 5 dager Men jeg advarer deg, dette er ikke hvor du begynner Du trenger å vite og har handlet, grunnleggende først. 3 Korttidshandel OK, du vil dag handel Dette er det siste trinnet --- men jeg vil fortelle deg at det er det vanskeligste, vanskeligste og den mest risikable måten å handle på. Det er drømmen om så mange, til dagens handel, men det er vanligvis et mareritt jeg ikke Jeg tror du er klar til dagshandelen til du har handlet i minst et år eller mer. Når jeg lærer folk hvordan å handle i dag, legger jeg mine egne harde penger i fare, så du kan virkelig se hvordan det fungerer. Jeg har handlet 1.000.000 foran studenter og ga dem tilbake 20 av fortjenesten Dag handel er ikke for de fleste Alle Forex og dag trading historier som du har lest om å gjøre formue er hustles Vær så forsiktig, bruk din sunn fornuft Trading aksjer, futures eller Forex er veldig risikabelt, vennligst les de ansvarsfraskrivelsene vi har postet over hele dette nettstedet. Hvis du allerede har begynt å handle futu res og commodities. If du ikke gjør penger ennå, hva gjør du Gå tilbake til det grunnleggende Mitt bud er at du ikke har lært hva som beveger markeder du har sett på diagrammer og indikatorer, men de tingene Teknisk Analyse stort sett er mumbo - Joebo, hvorfor du ikke tjener penger Bare fordi du har handlet med futures og varer betyr det ikke at du vet hva som skjer. Kan jeg hjelpe deg, tror jeg sikkert, så jeg mistenker at jeg har trent flere handelsmenn enn noen andre i denne virksomheten. Hjelpe deg med nettstedet mitt, vær så snill å surfe her Sjekk ut alle gratis ting Jeg har tenkt å lage et nettsted med kontinuerlig verdi, samt hva folk flest har beskrevet som de beste pedagogiske produktene som er tilgjengelige og til en rimelig pris pris. Hvis du vil lære hva som gjør markeder flytte og hvordan å handle, så er jeg din fyr. Denne mannen kan gjøre deg rik eller kunne han. Søndag 12. februar 2012 00 04 GMT. I et lite konferanserom i et Marriott-hotell, ved siden av Canary Wharf i London s Dockl ands, 11 ambisiøse valutahandlere sitter engrossed, lytter til en mann som hevder å ha hemmeligheten for å skaffe ubegrenset rikdom. Jeg lover deg, så lenge du følger hva jeg gjør, kommer du til å tjene penger. Det er veldig vanskelig å ikke tjene penger, forteller presentatøren, Gurdas Singh, av et treningsfirma kalt kunnskap til handling. Stol på meg når du begynner å handle , familiemedlemmene dine vil gi deg penger til å begynne å handle for dem. På slutten av dagen gir bankene deg ingenting. Ikke sett noe i en eske. Det er en sløsing med tid. Seske tonehøyde forsterkes av det imponerende kravet om at prins William spiller for selskapets polo-lag, pluss en glimrende reklamevideo med en blomstrende voiceover som ligner på Hollywood-filmtrailere. Filmens forteller introduserer Kunnskap til Action s-eier, internasjonalt anerkjente verdiskapingsekspert Greg Secker, før du flyter en fantastisk mulighet med over 4tn blir handlet daglig, er den største muligheten i menneskehetens historie her for å ta. Det er vanskelig å ikke være minst litt imponert, og mange av Marriott-deltakerne synes interessert i å betale alm ost 2.500 for å melde på introduksjonskurset Men utenfor møterommet kommer en mer spennende historie fram. Kunnskap til Action Holdings styres av Secker, som selskapets nettsted introduserer som en ivrig polo-spiller, far til Santiago, filantrop og grunnlegger av Kunnskap til Handlingsstiftelse som bor i London med sin nydelige kjæreste Katherine Scott. Selskapets kontoer viser at sin topplønte regissør nesten sikkert Secker mottok 2 2m i 2009 da gruppen hadde en fortjeneste på 738.194 og 1m i 2010 da Selskapet gjorde et tap på 1m, da veksten tillot det å investere i et nytt australsk datterselskap. Markedsføringsmaterialet fortsetter i en kjent sikker vene Ved å bruke de samme handelsstrategiene som ble oppdaget på sine reiser rundt internasjonalt handelsgulv, økte Gregs personlige handelskonto i en slik grad at han bestemte seg for å forlate investeringsbankverdenen Already en velstående mann, Greg trakk seg tilbake som en visepresident for Mellon Financial Corporation på th e 27 år for å sette opp et handelsgulv hjemmefra. Dette bildet er forbedret av nettsiden s i presseseksjonen, hvor koblinger til artikler om Secker og hans firma inkluderer et intervju der han forteller et finansielt nettsted om sin tidshandel gulv Det kombinerer å skape et inntrykk som kan føre til at Secker var en handelsmann hos Mellon nå Bank of New York Mellon var han. Etter gjentatte ubesvarte spørsmål som spurte hvem Secker hadde handlet for, utviste Kunnskap til handling en uttalelse. Det sa Mr Secker s bakgrunn er uttalt tydelig på Kunnskap til handling s nettsted Det er ingen påstand om at Mr Secker var en handelsmann hos BNY Mellon og Mr Secker ikke gjør noe slikt. Still, Secker jobbet for Mellon, så det er tenkelig at han lærte fra handelsmenn og brukte leksjonene til å undervise andre. Kjennskap til Action s nettside har mange glødende attester, inkludert en fra Leslie Leung eller Lang to stavemåter er gitt på nettstedet, begynte en tidligere interiørdesigner å lære forex valutahandelen mens jeg jobbet, sier hun Da jeg følte at jeg var trygg nok, bestemte jeg meg for å trekke seg fra jobb og handle fulltid, jeg vil definitivt anbefale dette kurset til folk. Det er et fantastisk læringsmiljø. Det er mange flere langs lik linje og det ser ut til å være situasjoner der handelsmenn risikerer Kunnskap til Handlingsfond. Siden legger til at Secker personlig eier et av de høyest effektive private handelsgulvene Live Trading Floor Ltd som sysselsetter heltidshandlere med de samme strategiene Greg lærte på sine reiser rundt handelen Globale etasjer Men det tyder på et åpenbart spørsmål om hvordan virksomheten er rangert som høyest resultater. De nyeste regnskapene til Companies House viser Live Trading Floor er heleid av Secker s Knowledge to Action Holdings. Datterselskapet hadde netto eiendeler på bare 91.132 på 31 Desember 2010 og tapte i løpet av året 97 132. Videre utgjør holdingselskapet regnskap for året som slutter 31. desember 20 10, som ble godkjent i september 2011, utførte staten Live Trading Floor Limited ikke noen handelsaktivitet i løpet av året. Det høres ikke helt sammen med Singhs tonehøyde til potensielle kunder på seminaret. Hvis det er lett å lære å handle for 7 99 fra en bok kjøpt hos WH Smith, tror du ikke alle ville gjøre det, han spurte. Du må være på et pro trading gulv, eller komme inn på vår pro trading floor. Til tross for et svar fra Knowledge to Action, det er fortsatt ikke klart hvordan Live Trading Floor er klassifisert som høyest resultater. Selskapet sa at handelsprestasjonen er bosatt i handelsmennets skattefrie personlige kontoer og påvirker utførelsen av sikringsfondsindeksen. Det bør ikke vises i Live Trading Floor-kontiene. Denne tilsynelatende reticensen for å diskutere detaljer om Secker s handelsmerkingsbevis ringer en klokke med noen tidligere ansatte, som foreslo at hans sanne talent er i salg. En fortalte observatøren. Kunnskap til handling er en salgsorganisasjon, men takk ully flertallet av folkene som går på et gratis seminar, er forsiktige med de gjentatte løftene om ubegrenset rikdom for lite investering og nesten ingen jobb, og er endelig redd av timeshare-stilen på slutten. Dessverre, for hver seminarløp, er om lag 10 mennesker ikke forstyrret. I lys av omfanget av markedsføring og det høye antallet gratis seminarer som kjøres over hele Storbritannia, kommer mange mennesker fra varierende demografi til å betale over 2000 for et kurs som kan ikke gi dem noen penger og vil nesten definitivt ikke gjøre dem den slags enorme inntekten solgt til dem på gratis seminarer. Den skuffelsen har ført til mange negative vurderinger av kursene som blir lagt opp på nettet. Imidlertid insisterer andre ex-ansatte at det lærte innholdet er bra, men at presentatørene noen ganger enormt overdriver lettheten med hvilke delegater vil kunne få stor fortjeneste. De sier også at det avgjørende treningselementet ofte blir forsømt for å forsøke å selge videre kurs, som Momentum Coaching på 2.220 eller Master Trader at 6,596.Kerry Twite, som betalte 2.396 40 for en Traders University kurs i fjor, sa Kurset forklarte grunnleggende om handel og ga meg en komplett nybegynner et par basi c trading strategier som jeg kunne begynne å bruke med en gang På fora, var min forstand at kilden til mye av den negative kritikken var for det meste utilfredsstillende get-rik-raske typer som hadde deltatt på kurset på jakt etter den hellige handelsgrenen Sannheten er at det ikke er en hellig gral. Hvor du kan kritisere, er at oppsalg er litt åpenbar og tunghendt til tider. Og du fikk forstand at noen av de påstandene som ble gjort med hensyn til kapitalvekst, sportsbiler og så videre, kan være overdrevne. Kunnskap til handling ga en lang liste over kundebevisninger, og vektet sitt poeng at det er mange som har funnet kursene verdifulle og hevder å være handel lønnsomt, mens det sa at det verken lover eller garanterer suksess. Selskapet la til rundt 100 000 individer har deltatt på kurs som drives av kunnskap til handling rundt om i verden. De aller fleste har hatt kursene og funnet dem å være svært profesjonelle, informative og god verdi for pengene. Vi har hatt et lite antall deltakere som oppdaget at handel ikke var for dem og derfor senere kritisert opplæringen. Dette er dessverre uunngåelig når tallene er så store. Vi har utviklet et sterkt merke med tusenvis av fornøyde kunder og vil ta rettslige skritt for å forsvare vårt omdømme kraftig hvis det kreves. Opptak involverer risiko og passer ikke for alle investorer Klikk her for å se gjennom Karakteristikkene og risikoen for Standard Options-brosjyren før du begynner handelsalternativer Alternativer investorer kan miste hele beløpet av investeringen på en relativt kort periode. Online trading har inneboende risiko på grunn av systemrespons og tilgangstider som varierer på grunn av markedsforhold, systemytelse og andre faktorer En investor bør forstå disse og tilleggsrisikoen før handel. 4 95 for online aksje - og opsjonshandler, legg til 65 cent per opsjonskontrakt TradeKing belaster ytterligere 0 35 per kontrakt på enkelte indeksprodukter der vekslingskostnadene gjelder. Les vår FAQ for detaljer TradeKing legger til 0 01 per aksje på hele bestillingen for aksjer priset mindre enn 2 00 Se vår provisjons - og gebyrside for provisjoner på meglerassistert handler, billige aksjer, opsjonsspread og andre verdipapirer. Alle investeringer innebærer risiko, tap kan overstige hovedstol investert, og tidligere ytelse av sikkerhet, industri, sektor, marked eller finansielt produkt garanterer ikke fremtidige resultater eller avkastninger TradeKing gir selvstyrte investorer rabattmeglingstjenester, og gir ikke anbefalinger eller tilbyr investerings-, økonomiske, juridiske eller skattemessige råd. Du alene er ansvarlig for å vurdere fordelene og risiko forbundet med bruken av TradeKings systemer, tjenester eller produkter. Hvis du har flere spørsmål angående dine skatter, vennligst besøk eller konsulter en skattemessig TradeKing er ikke i stand til å gi noen skatteråd. Investorer bør vurdere investeringsmålene, risikoen og kostnadene til et fond eller ETF nøye før investeringen. ETFs prospekt inneholder disse og andre opplysninger og kan fås ved å emailing. TradeKing mottatt 4 ut av 5 stjerner i Barron s 12. mars 2007, 13. mars 2008, 14. mars 2009, 15. mars 2010, 16. mars 2011, 17. mars 2012, 18. mars 2013, 19. mars 2014 og 20. mars 2015 årlige rangeringer av de beste nettbaserte meglerne basert på handelsteknologi, brukervennlighet, mobil, utvalg av tilbud, forskningsfasiliteter, porteføljeanalyserapporter, kundeserviceopplæring og kostnader Barron s er et registrert varemerke for Dow Jones Company 2013 TradeKing ble kåret til Innovator of the Year av i deres 2013 Broker Survey sammen med å bli kalt 1 Trader Community i sine 2013 og 2014 Broker Surveys I 2015 mottok TradeKing 1 Broker Innovation Award for TradeKing LIVE Th e-undersøkelser ble basert på følgende kategorier Provisjonskostnader, brukervennlighet, plattformverktøy, forskning, kundeservice, tilbud på investeringer, utdanning og mobil handelsdokumentasjon som støtter TradeKings service og verktøyutmerkelser og krav er også tilgjengelig på forespørsel av ringer 877-495-5464 eller via e-post.2017 TradeKing Group, Inc Alle rettigheter forbeholdt TradeKing Group, Inc er et heleid datterselskap av Ally Financial Inc Securities, tilbys gjennom TradeKing Securities, LLC, medlem FINRA og SIPC Forex, tilbys gjennom TradeKing Forex, LLC, medlem NFA. Welcome to del 2 av Stock Market Trading For Beginners. As nevnt i forrige innlegg, har jeg mottatt mange forespørsler om mer nybegynner nivå trening. Derfor må jeg lage en serie med videoer med tittelen Stock Market Trading for Beginners Den første videoen kan ses i innlegget under og den andre videoen blir avslørt i dag. Selv om tittelen indikerer at dette er for aksjemarkedet, det meste av hva som er i disse videoene al så gjelder også Forex og futures-forhandlere. Se videoene i orden fordi en bygger på informasjonen i de forrige. Å, og LAD EN KOMMENTAR DER LYDER AT DU LYDRE DET VIL DU LYDD DENNE VIDEOEN, OG DET DU DER LYDGER AT DU SKAL DEKKE I fremtiden. Jeg virkelig trade. Larry Williams jeg virkelig TradeMODITY TRADING ER RISKI DU MÅ VÆRE Å VITE RISIKOENE LES VÅRE DISCLAIMER. Hvis du vil lære å handle, forbedre din handel, eller følg meg på markedene, har du det rette sted. Velkommen til mitt nettsted, jeg m Larry Williams, og jeg virkelig handler i motsetning til de fleste lærere. Mange mennesker sliter med å være vellykkede aksjer, futures og handelsvarehandlere, jeg er her for å dele med deg mine 50 års erfaring. Målet mitt er å hjelpe deg overvinne problemene mellom deg og suksess. Jeg tror ikke du vil finne andre lærere med mer reell handelserfaring. Etter å ha vært en handelsvare og lagerhandler i over 50 år har jeg utviklet mine personlige tilnærminger til markedene jeg bruker mine egne verktøy. Jeg har vært en lærer for omtrent så lenge jeg har vært handelsmann Min grad er i journalistikk fra University of Oregon. Fordi jeg virkelig handler, til tider hundrevis av futureskontrakter i en uke, forstår jeg hva du går gjennom. Du vil lære hvordan å handle eller kanskje du vil lære å forbedre din handel. Jeg har vært der selv jeg kan forholde seg til deg som en kort sikt trader, en langsiktig handler, en dag handelsmann, en Forex trader, en swing trader, etc - Jeg har handlet dem alle. Hvis du er som jeg pleide å være eller hvis du er ny til futures trading, vet jeg hva du vil. Du vil ha handelsindikatorer og handelssystemer som har blitt testet. Jeg bruker handelsindikatorer og handelsmetoder som er enkle å Følg for aksjer, futures og Forex. Hvis du ønsker å lære hvordan du handler futures og varer, trenger du en ny futures trading kurs for å fortsette din handelsutdanning, eller trenger en aksje investering kurs, så min handelsskole - Larry Williams University er for deg I min online futures og comm odds kurs og hjemme studie lager investering kurs, jeg lærer deg nøyaktig hvordan jeg handler futures varer og investere i aksjer. Du er velkommen til å bla rundt og se hva som er her Kick dekkene, slam dørene, ha det gøy. Jeg håper du kan fortjeneste fra mine gode og dårlige erfaringer, så vel som mine 50 års forskning. Ikke sikker på at jeg har sett alt. Jeg lærer fortsatt en ny ting eller to. Fremfor alt vet jeg at dette er risikabelt. De fleste av de såkalte hot shotene i dag var ikke engang født da jeg begynte, jeg er fortsatt her, fortsatt handler markeder. Hvis du er ny i handelshandelen. Først, la meg ønske deg velkommen til futures trading og tips min hatt til deg venturing hvor de fleste er redd for å gå. Verden av handel futures er en merkelig en med mange myter om instant rikdom og tap Det er mye å lære. Futures og varer er ikke som aksjer Vi har ikke aksjer, vi har futures kontrakter Vi kan kontrollere 100.000 av en vare for så lite som 3000, uten noen renter på 97.000 av oss Inngangsutnyttelse Men med innflytelse kommer ytterligere risiko At kniven kutter begge veier Provisjonene er lave og råvarene er virkelige De går opp og ned fordi folk må ha hvete, mais, gull, råolje osv. Det er ikke noe børsmarked Enron Games spilt her. Google mitt navn Du vil finne mange mennesker som ønsker å lære deg handel futures og varer som meg eller hevder at de handler som meg Masse folk med mange krav. En rask gjennomgang av nettet vil utsette deg for mange tilbud om umiddelbar rikdom og enkle penger Jeg vil være den første til å fortelle deg det er bare ikke slik. Ikke tapt for hype. Som alle andre yrker eller virksomheter tar det kunnskap og ferdigheter til å gjøre det bra. Jeg kan lære deg hvordan du handler. Jeg kan lære deg handelsferdighetene og teknikker du trenger Jeg gir deg bare handelsverktøy-boksen, jeg gir deg handelsverktøyene også, som studentene mine vil fortelle deg. Jeg tror det er tre trinn for en person som er ny til futures og varer trading.1 Lær grunnleggende om hvordan å handle, kan du fortelle om en fut ures markedet er klart for et stort trekk. Mitt kurs svarer på dette, og viser deg min tilnærming til posisjon. Ingen dagshandel her. Du kan ha en jobb og fortsatt gjøre dette utgifter kanskje 30 minutter om dagen. Dette er hva de fleste skal gjøre.2 Swing trading Ingen dag handel ennå Se for å komme inn og ut av en handel i 3 til 5 dager Men, jeg advarer deg, dette er ikke der du begynner. Du må vite, og har handlet, det grunnleggende først. 3 Kortsiktig handel OK, du ønsker å dag handel Dette er det siste trinnet --- men jeg vil fortelle deg at det er det vanskeligste, det vanskeligste og den mest risikable måten å handle på. Det er drømmen om så mange til dagens handel, men det er vanligvis et mareritt Jeg tror ikke du er klar til dagshandelen før du har handlet i minst et år eller mer. Når jeg lærer folk hvordan å handle i dag, legger jeg mine egne harde penger i fare, så du kan virkelig se hvordan det fungerer jeg har handlet 1.000.000 foran studenter og ga dem tilbake 20 av fortjenesten Dag handel er ikke for de fleste Alle Forex og dag trading stor er det du har lest om å gjøre formuer er hustles Vær så forsiktig Bruk sunn fornuft Trading aksjer, futures eller Forex er veldig risikabelt, vennligst les ansvarsfraskrivelsene vi har lagt ut over dette nettstedet. Hvis du allerede har begynt å handle futures og varer. Hvis du ennå ikke tjener penger, hva gjør du Gå tilbake til det grunnleggende Mitt bud er at du ikke har lært hva som flytter markeder du har sett på diagrammer og indikatorer, men de tingene Teknisk Analyse stort sett er mumbo-jumbo som er derfor du ikke tjener penger Bare fordi du har handlet med futures og varer betyr ikke at du vet hva som skjer. Kan jeg hjelpe deg, tror jeg sikkert, så jeg mistenker at jeg har trent flere handelsmenn enn noen andre i denne virksomheten. Hjelp Selv om du er på nettstedet mitt, kan du bla deg her. Sjekk ut alle gratis ting. Jeg har til hensikt å skape et nettsted med kontinuerlig verdi, samt hva folk flest har beskrevet som de beste pedagogiske produktene som er tilgjengelige og til en rimelig pris ice. If du vil lære hva som gjør markeder flytte og hvordan å handle, så mr du din fyr.

No comments:

Post a Comment